Subject: Elektriprojekti P23013_LC0371 kooskõlastamine
From: "Tarmo Uusrand" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 16:21:42 +0200

Tere

THS Projekt OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Tallinna linnas
madalpinge maakaabli elektriprojekti.

Ehitustööd on projekteeritud riigitee nr 1, Tallinna-Narva tee km 9.41
teemaal/kaitsevööndis.

Saadan elektriprojekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 5298284

 <http://www.thsprojekt.com/> www.thsprojekt.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.